Sunday, January 12, 2014

איך להצליח עם טקסט שיווקי לסלולרי

כל אחד יכול לראות בקלות שטקסט שיווקי לסלולרי עובד. בשנים האחרונות שליחת טקסט שיווקי לסלולרי הפכה להיות נורמה עבור חברות רבות. כמובן שצרכנים מעדיפים שיטות אחרות של שיווק. זה קל לתקשר באמצעות הודעות טקסט ומחקרים מלמדים שלסביבות 85% מהאוכלוסייה יש טלפון סלולרי שהם נושאים איתם רוב השעות היום. כל סוגי עסקים יכולים להשתמש עם שיטת טקסט שיווקי לסלולרי לתקשורת עם לקוחות, והודות לרבגוניות של הודעת טקסט שיווקי, שניתן להשתמש במספר דרכים שונות כדי להפיץ את השמועה על המותג שלך ולהפוך את הלקוח שלך למעריץ של המותג. בדרך כלל הודעות שנשלחות מכילות מידע על, מבצעים, קופונים והצעות מכירות ואירועים הם רק כמה מהדרכים בן חברות משתמשים בשיטה של טקסט שיווקי לסלולרי לתקשורת עם לקוחות.



איך תוכל לעזור למסע פרסום טקסט שיווקי לסלולרי שלך

שיטה של טקסט שיווקי לסלולרי היא לעצמה דבר חזק, אבל כשאתה מכניס את האסטרטגיות הנכונות במסע הפרסום שכמעט יכול להבטיח שיווק של טקסט לסלולרי מוצלח. כמעט כל עסק יכול להפיק תועלת רב מהמודעות SMS תכנית שיווקית. אבל רק כאשר הטכניקות הנכונות נמצאות בשימוש, וזאת כמובן בדאגה מתמדת שלא "לעצבן" את הלקוח.

אם אתה חדש עם טכניקות שיווקי לסלולרי אלה זה לא יכול להיות כמובן מאליו כפי שהם היו לוותיקים ומנוסים בשיווק עם ה-SMS. ישנן דרכים רבות אתה יכול לעשות את עבודת שיווק לסלולרי בעצמך. אם אתה מוכן לקחת את הזמן כדי להבטיח שהדברים האלה נעשים אתה כמעט יכול להבטיח שמאמצי השיווק שלך לא יעלמו מעיני הלקוח.



שלוש דרכים  להבטיח שיווקי לסלולרי יצליח

א) קריאה לפעולה

כל הודעות הטקסט שנשלחות חייבת לכלול סוג של קריאה לפעולה, שהם די חסרי תועלת. הקריאה לפעולה אומרת לצרכן את מה שהם רוצים לעשות בהמשך אם זה לבקר באתר האינטרנט שלכם, או השתתפות באירוע או לבצע רכישה מהחנות שלך. הקריאה לפעולה חייבת להיות בדחיפות ולגרום לצרכן להרגיש כמו לאבד משהו גדול אם הם יפספסו את ההזדמנות שהיא לפניהם.

 ב) עשה את ההצעה מרגשת

לקוחות שיירשמו לשיווק בטקסט על עסקות קודמות מתעניינים במה שיש לך להציע, אבל עד שאתה להלהיב אותם ולגרום להם אפילו יותר עניין במותג שלך. בכל פעם שאתה שולח הודעת טקסט כי הוא בטוח כדי להציע משהו שיגרום לאנשים להיות שמחים שהם בדקו את ההודעות שלהם. ישנם רעיונות רבים, כולל קופונים עבור פריטים ללא תשלום, עסקות קופנים, אני וכו ' במידת האפשר ולשמור על הצעות מותאמות אישית לאזור שבו הלקוח נמצא.

 ג) אינטראקציה עם לקוחות

זה לא קשור לכמה הודעות שאתה שולח או הצעות, ולא איך משתמש בו כדי לתקשר עם הלקוחות שלכם. זה הרבה יותר מועיל לאינטראקציה עם הלקוחות שלכם ברמה אישית מה לעשות בכללותה. כאשר אתה מרגיש כאילו אתה מדבר רק אליהם וכי הם חלק מהמשפחה, אתה יכול להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות ומסע טקסט שיווקי לסלולרי יכול לנחול הצלחה גדולה.

להסתבך

אלה היו רק שלוש נקודות שרק מתחילות לערב את הדברים רבים שאתה צריך לעשות עם מסעות הפרסום שלך כדי לוודא שהם מוצלחים כמו שהם יכולים להיות. התוצאות של מסעות שיווק של טקסט בשנים האחרונות מראות שזה עובד, אבל כמו בכל דבר שאתה לא יכול לעשות את זה לבד. אתה חייב לעשות את החלק שלך כדי לגרום לזה לעבוד! אתה צריך לתקשר עם לקוחות, לספק עסקות טובות ואתה עושה מעל ומעבר כדי לענות על הצרכים שלהם. כל זה אפשרי בעזרת טקסט שיווקי לסלולרי.

No comments:

Post a Comment